Arvikafestivalen 08

Jadu vad ska man säga om helgen.. fett rolig! Jag kan ju börja från början kanske.. vi kom dit, letade oss en plats på campingen och satte upp tälten. vi hade tre tält. jag och johanna delade på ett, ludde och kim delade på ett och så hade vi ett med alla grejjer i. Vi hade då skapat oss vårat eget lilla camp. CAMP SKOGHALL! grymmast på funkiscampingen iallafall. sen så skulle jag och johanna kolla runt lite, leta efter lilla campingen men vi gick ända till arvika centrum istället? fråga mig inte hur vi kom dit! för det var inte min ide att vi skulle åt det hållet inte ;) sen så hände inte så mucet mer den dagen eftersom det inte var några spelningar eller själva festivalen hade inte öppnat. så vi körde på softkväll den dagen!
Torsdagen blev mer rolig, då spelade både håkan och the kooks, och jag jobbade 4 timmar på eftermiddagen. då kom också simon och hälsade påw! Kvällen blev att vi hängde vid stora campingen och träffade folk och så :) Den kvällen åkte också kim hem, eftersom han jobbade så jävla mycket och hade ingen festivaltid..
Fredagen var jag ledig hela dagen :) Skönt som fan att få göra lite vad som helst. det blev såklart sola (blev varje dag för fyfan vilket väder, var nästan jobbigt i solen asså, så vart var det!) och sen så blev det spelningar på kvällen. Då spelade de bästa banden! Hardcore superstar och the hellakopters! The hellakopters var ju galet, fyfan va roligt det var! Speciellt när jag och johanna bara ramlade ner på marken på varann och alla killar runt om bara sträckte fram händerna för att hjälpa. haha! Efter det, på kvällen så drog johanna och isabelle hem, för de typ orkade inte va kvar. då fick jag genast tråkigt(eftersom ludde jobbade...) så jag tävlade i gutarr hero mot killen som hade hand om skiten. gissa vem som vann ? JAG! fyan va bra jag kände mig :) fast han var ju sämst så det kanske inte var så konstigt. sen träffade jag nåra killar som bodde på samma camping, men de började jobba på kvällen och slutade as-sent, eller tidigt påmorronen. så de kunde jag inte va med.. så jag gick till ludde och väntade.. för jag orkade inte gå ända til stora campingen där alla som jag kände var, eftersom det är ganska långt dit. När ludde hade slutat så blev det att byta om och sen gå till lilla campingen där vi träffade typ malin och nåra till.
Lördagen blev också rätt soft. ludde började jobba tidigt så jag typ solade och duschade och gjorde mig i ordning. jag missade såklart också frukosten så jag fick gå och köpa. sen så bara strosade jag runt och shoppade lite :) sen så slutade ludde och jag började jobba så jag gick till tältet och bytte skitf med evelina. sen när vi hade jobbat en stund i tältet så började det regna lite... då flyttade jag in bordet och grejjer och sen så bara rasade det ner regn från himlen. Så alla som var typ utanför vårat tält bara sprang in, så tältet blev helt fullt med folk. och robban passade på och körde på med sin sexinformation om könsdelar för njutning.. vi fick bara vänta på att det skulle ge sig, och det gjorde det efter ett tag. då träffade vi nåra shyssta typer som tyckte om våran soffa i tältet.  jag satt och snacka med dom, och sen när ludde kom och hälsade på så fick han gå och köpa mat till mig, och det gjorde han :) jag hade inte ätit på hela dagen typ så jag var dö hungrig. sen så hjälpte det där killarna oss med kondomerna och sånt. ena killen(kommer inte ihåg vad allaheter ju!) hade egna kondomer som han fått från jägermeister för han va typ sponsrad. jag fick 4 sådanna:) de va svarta och smakade tuttifrutti, asgoda! haha. sen var jag tvungen att vänta på att de andra skulle komma tillbaka till tältet, eftersom det bara var jag och robban kvar där då som jobbade, och då kunde inte jag gå. Så vi vntade och då kom det en crazy kille som jag kallar fiskepär :D så jävla sjuk i huvet va han, och så jävla härlig! lätt skönaste personen på arvika! Han drog väldigt många engla-skänt som var aselaka, så jag slog han lite för det. sen så började han typ dansa med mig, och sen drog upp mig på hans axel och gick iväg mot hans tält på stora. de gjorde typ ont så jag bara "aaj det gör ont ju!" och han bara "ja det kan göra ont i början men det blir skönare sen!" hahahha så jävla sjuk. När jag hade slutat så gick jag och ludde för att kolla på looptroop och sen death cab for cutie! skitbra va de sistnämna för de innan va inge bra ;) vi bestämmde oss också för att dra hem på natten, för vi ville inte tälta en natt till i regn bara för att åka hem på morgonen.. så vi packade ihop grejjerna och efter death cab så åkte vi hemmåt. jag somnade typ i bilen 5 gånger, för jag hade inte suttit still så mycket på länge kände jag. Och när jag kom hem så var inte min säng bäddad med lakan eller nått så jag la mig i mammas säng. när hon kom hem hade hon ingenstans att sova så hon la sig brevid mig,haha!

Ja, det var min arvikahelg, plus mycket annat! det blir nästa år, med mer kompisar och inget funkband! aldrig att jag åker dit och jobbar igen. Man blir ju inte liite sugen om man sitter med folk som har det skitkul och dricker och grejjer, så sitter man där helt nykter och tråkig-.-  MEN puss på arvika det var fett kul endå!

kul för er som fick läsa sånt långt blogg-inlägg.. men ni väljer själva! <33 om ni läser så kan ni ju faktiskt kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sa att du aldrig va utan ludde elelr johanna och dom:O i texten låter det som att du va utan dom fett mkt ju:O lousie fatta att jag har vart den oroligaste personen på hela jävla jorden:'(

2008-07-06 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0