ARVIKAFESTIVALEN

Okej jag måste blogga innan jag åker.. för det kommer bli tomt i bloggen i några dagar, men jag tror ni överlever faktiskt.
jag håller på att packa för fullt, och sen ska jag sova tidigt ikväll. Är snart klar med packningen, har bara typ det sista kvar, och det som jag packar ner imorn på morgonen.. ska bli fett rolig iallafall och jag längtarrr!
Imorn åker vi nån gång kanske runt 9-10, och jag är ledig hela dagen imorn :)
Så det blir till att sätta upp tälet, packa upp och sen kolla läget överallt. soft!
Jobbar sedan hela torsdagen, fredag 12-15, ledig hela fredag kväll :D, jobbar hela lördag och halva söndag! där har ni schemat också ja!
Och den som sms:ar eller ringer (när jag inte jobbar helst) får kondomer när jag kommer hem! Me <3 sms

nu måste jag duscha och sånt, men ha det bra hemma här! puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0