byebye

nu är jag snart redo att dra, men klockan är bara 9 och morfar kommer halv 11..
så det är en stund kvar, och jag har bara liite att göra.
Möta lisa,
packa det allra sista
stänga väskan (det är svårt för den är överfull)
packa saker som ska med i bussen

heheh mamma blev lite sur igår när jag sa hur många par skor jag hade med mig, 9 par var nerpackade.. fast hon fick mig att ta ur 3 par.. Ni anar inte hur sämst jag är på att välja vad som ska med, så jag måste ha med allt.
Men jag har fått med mig det allra viktigaste som jag behöver, och min stora resväska är full.
men puss på alla och ha det bra, för det ska jag. Skriva blogg ska jag också göra så ni får veta vad jag gör om dagarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0