det som händer i sthlm, stannar i sthlm ;)

haha ja så äre ;) nej men nu är jag hemma igen, efter min årliga resa till huvudstaden :) Jag och min kära ex-granne Mikaela hade GRYMT roligt, som vi alltid har! vi hann kanske inte riktigt med allt vi hade planerat, men vi hann med en del. ska berätta om allt snart, dag för dag :) fan att vi missade museét, badet, och stan!
Kom dit fredag: Efter 4 ½ timmars bussresa var jag ÄNTLIGEN framme i sthlm centralen. Där utanför pressbyrån satt min underbara flicka och väntade på mig, söt som hon är :) det blev kramkalas för hela högen, och sen så blev det tunnelbanan hem. jag tänker också berätta att jag började allt skitbra, (jag glömd min mobil på pressbyrån, bra start i sthlm!) och sen när vi kom hem så bestämmde vi oss för att softa gärnet den kvällen :) så vi fick pojkbesök, men inte mycket att hänga i granen. Vi kollade ialalfall skräckfilm och sen var uppe hela natten (jagochmikaela). vi blev allmänt pepp på att marcus (som var där) fyllde år dagen därpå så vi tog fram chokladsåsen och kladdade "17" på hans kind :)
Lördagen blev soft.. sen blev vi festsugna så vi drog till Glenn som skulle ha partay.. fast då kom det folk som var bajs så vi drog till kungsängen och träffad micke och dom istället:) det var waay längesän jag såg han kan man säga:) "krökade" lite (hatar verkligen det ordet) och sånt sen gick vi hem till micke för vi skulle sova där. Mikaela var bara ute och gick med hunden hela tiden, och skulle tydligen sova med den.. :P
söndagen var det båtfest i slussen, så dit drog vi och ojojoj va folk man träffade där! fett lyckad kväll, och bra att mikaela fyllde år för det blev gratis tequila! :D kvällen blev mindre och mindre lyckad när vi skulle hem och hade lovat en tid med mikaelas mamma, och sen när vi skulle hem så hade tunnelbanan slutat att gå.. så vi skulle tydligen GÅ hem, i högklackat.. vi hade vart hemma efter 6 timmars promenad... så vi sov hos niklas och dennis :) men då blev det damp, så måndagen blev bara fylld med bråk mellan mikaela och hennes mamma, så jag va näästan nära på att bli hemskickad ;) men jag fick stanna efter ett tag :) men det blev soft-dag för vi ville inte göra mer problem:) men det var mysigt endå och jag hoppas att du fick en bra födelsedag endå gumman!
tisdagen blev det shopping för mig, köpte lite smycken och kläder :) sen softdag det med.
onsdagen  blev det fest igen :) grillfest hos mikaelas kompis micaelas kille, haha! dit kom det folk som man träffade och det var najs! "ska du ha en stor eller liten korv?" hahaha! det blev också träklättring för mikaela, och körsbär för hela kvällen! :D
torsdagen var den tråkigaste dagen av alla.. då låg jag i sängen hela dagen.. förutom när jag var på toa eller åt mat. hade Feber till tusen, ont i halsen, huvet, öronen, överallt! smittade också mikaela då skulle jag tro.. för hon blev också sjuk dagen efter. så
fredagen blev också sjukdag i sängen.. fett tråkigt att jag skulle bli sjuk när jag kom till sthlm..
lördagen var vi tvungna att göra nånting på, sjuka eller inte, så vi drog in till stan och jag köpte nya skor för att må lite bättre! och det gjorde jag :) Sen på kvällen blev det chillkrök hemma för vi var ensamma hemma. Senare på natten drog jag dit Grim med sin polare Lars, som fick göra oss sällskap :) uppe hela natten med film och sånt, sen gick jag och boysen och la oss 5, men mikaela var uppe hela natten typ.. städade och allt vad hon gjorde.. hahahahahha då hände också världens roligaste grej.. Jag låg och sov, då kom mikaela och satte sig brevid mig på sängen och petade lite på mig.. jag bara "mm" och sen så tog jag tydligen hennes redbullvodka och drack av den, bara sådär (JAG SOV, alltså jag dricker redbullvodka i sömnen, är jag grym eller) Sen när jag och grim vaknade så hade mikaela somnat på soffan och lars hade gått till kyrkan.. så vi gick upp, han åkte hem och jag började packa.. för
söndagen var min åka-hem-dag förstår ni.. så jag packade och gjorde mig i ordning och sen var jag klar, och då låg mikaela och sov... och vi tnkte gå på stan innan min buss gick, så vi hade lite brottom. så jag väckte henne och då skulle hon städa och allt vad hon skulle.. så vi han inte gå på stan utan vi gick och köpte mat, sen gick vi till min buss.. där blev det kramkalas igen förhela slanten och så...hehe jag saknar dig redan gumman! men vi ses i början på augusti så :) ska bli fett roligt att du kommer, och det var som vanligt fett roligt att åka till dig! Älskling! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0