förhoppningar

jag har alltid för höga förhoppningar på folk, eller på saker.
jag tror så mycket att de ska hända när man har planerat det så länge, och sen när det väl inte händer så blir man så besviken.. Nu tror säkert många att de vet vad jag snackar om, men då kan jag säga att de gör ni faktiskt inte.. jag kom på det här nu precis, när jag snackade med en person. sen så kom jag på det igen när det hände igen med en annan person. Jag kom fram till att jag alltid ställer krav och bildar förhoppningar och sen bara händer det inte.. Jag måste sluta tro att saker ska hända som jag innerst inne vet att det inte händer. aa det ska jag sluta med!
puss på alla från mig vettni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0