fortfarande sjuker..

Idag så vaknade jag upp och mådde liite bättre än igår.. hade inte lika mycket feber heller, va nere i 37.0! :D förbättring!
Igår var det ju waay dåligt asså, låg i sängen i stort sett hela dagen och på kvällen hade jag 38,7 graders feber, och det är jävligt mycket för mig som har 36.4 när jag är frisk. mådde inte bra! :P
Jag fick frukost på sängen av mikaela imorse, hur gulligt som helst gumman! <3
sen har vi kollat på Alvin och gänget idag igen, och sen gick vi och storhandlade mat : Nudlar, mjölk och chips. blir att leva på tills på söndag, wihu :D
..sitter och gör ingenting nu, väntar på mikaela som är i vällingby för tillfället. vi får väl se vad vi hittar på ikväll, har ju lägenheten för oss själva iallafall :D men jag ska nog ta det lite lugnt iallafall, så jag blir frisk tills imorn, eller iallafall tills på söndag, bussresan hem. inte kul att vara sjuk då asså. Kommer till Busstationen i Karlstad typ 20 över 9 på söndagkväll, kom dig och hälsa på mig :D hihi <3
pusspåallasomjagsaknar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0