jag ska sammanfatta mig kort..

om helgens bravader i sunne alltså. Jo fryksdalsdansen blev ju på lördagen, då vi stekte dit med tåget och gled in på kolsnäs.. Träffade folk där och softade järnet. sen när kvällen började närma sig och alla blev mer och mer spända på den store björn rosenström så gick jag och lisa och raggade upp nåra killar som stog läängst fram i mitten typ. De perfekta platserna av alla typ. så vi drog på oss våra hundögon och prinsessleenden och fejkade oss dit, och vi fick platserna såklart ! :) och jag fick nått att göra där framme i 20 minuter tills björn skulle komma. känns bra!
efter björn hade spelat tappade jag såklart bort alla... men så träffade jag coffa och dom efter en stund och det var ju bra, ville ju inte springa runt där själver liksom.. så jag chillade inne på baren med dom och vi dansade till tusen i grottan och allt vad vi gjorde. sen så drog vi ut för att dricka mer och sen orkade vi inte gå in igen.. de va de 250 kronorna bortslängda på björn :d men värtde! Sen så träffade vi folk och bara hade rånajs, och jag lyckades såklart tappa bort allt jag hade.. mina skor x2, min syrras linne, min förlovningsring, mitt armband, mina solglasögon, min lisebergscolaburk, allt som går att tappa bort helt enkelt för jag hade inga grejjer med mig när jag kom hem typ.. men det är så det ska va och jag grinar inte för de! sov heller inte ett skit så nu är jag såklart astrött och ska sova :) men det är ju inga fel asså..
puss på fryksdalsdansen och alla ni <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0