stan blev!

idag med mor :) hon skulle dit så jag följde med.. och det blev lite shopping för min del också, gött de! var ju tvungen att köpa alla nya grejjer som försvann på kolsnäs.. köpte iallafall ny tshirt, mascara, solglasögon, p-piller, body scrub, ska också köpa nya skor någon dag här i veckan :) sen blir det att spara de mesta av pengarna asså.. känns mindre bra.
när jag kom hem så softade jag ute i solen, pratade lite med grim och så :) beställde mat för ingen orkade laga.. haha!
sen så fick bror sitt xbox så vi spelade det lite, sen så fick vi lov att åka til pappa för att sova där, för mamma ville inte ha oss hemma, haha. så det blir att chilla här ikväll, med morötter och guacamole! <3

Det är måndag idag, alltså början på en ny solig vecka! ska bli otroligt skönt. Vet inte om det händer något speciellt, förutom imorn så är det fest på g,  på tisdag ska jag leka med ternström och nån dag där nära helgen så kommer david hem, då blire att träffa den grabben asså! sen blir det väl mest chill och sen får vi väl hoppas på att mikaela kan komma hit nästa vecka nån gång.
puss på det! ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0