uhm, fint väder!

Ingen snack om saken! låg ute och solade för en liten stund sen, och gud va hett det är :) 27 grader i skuggan, inte fel! nu är sommaren igång asså, och jag är glader :)

Igår var jag på stan med Linnéa, mysgt värre, sen gick vi till hamnen för att kolla om det va nått drag, men icke att det var! Så vi satte oss vid bryggan och softade järnet! var skitmysigt  förutom när jackie chan och hans japan-kompisar satt och glodde på oss :O då blev det lite oroligt och då drog vi men gissa vilka som följde efter! jo dom såklart. så vi gick in mot stan igen,  softade vid torget och sen skulle upp och kissa. Gick mot kyrkan och in i en buske.. När linnea kom ut ur busken så började det lukta bajs! och så fattade vi inte vart det kom ifrån och så förföljde lukten oss. sen så kläckte Linnéa: "Louise, jag tror jag vet vad det är som luktar.." så kollade jag ner på hennes sko och så var den full i hundbajs! jag låg typ på marken och fick magkramp av skratt asså, och hon typ stog och grät, hahahah! sen kom det schyssta dudes och hjälpte oss :) Det var lungt kvällens höjdpunkt asså ! :D
sen så träffade vi Shanelle och så följde de mig till dennis och så lekte jag med han och tom på kvällah!

hahah imorse på bussen så kom det fram en fullgubbe till mig och sa nånting men jag hörde inte för jag lyssnade på musik så jag bara log och så gick han.. hmm undra va han sa, fan!

och imoron bär det av till fryksdalsdansen! kommer hem på söndag och då ska jag blogga, puss på det och ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0