kycklingrullar!

aa men tjenamos! jag sitter och väntar på mat och så tänkte jag köra lite uppriktighetsgrejjer. nån som fattar?
jag ska alltså vara uppriktig med saker och ting, fråga inte varför!

Jag tycker om kycklingrullar! mumms.
Jag hatar att må dåligt, och då vill jag bara mysa med mysiga personer!
Jag måste skriva packningslistor innan jag åker nånstans, även typ till stan ibland, haha!-.-
Jag måste ha koll på allt, typ datum, tider, saker man ska göra..
Jag hatar att inte veta om folk är seriösa eller inte seriösa när de snackar om saker.
Jag kan inte leva utan min mobiltelefon
Jag kan heller inte leva utan att folk typ hör av sig och grejjer.
När jag kommer på saker som jag ska göra så måste jag göra de på en gång, tex som den här knepiga lista, varför gör jag den egenltingen tro?

Idag har jag iallafall nyss ätit en kycklingrulle(inte hela för jag mår illa) och så är jag typ sjuk, mår verry dåligt som sagt. Jag har faktiskt börjat skriva packningslista till sthlm, dit jag åker om 4 dagar :) jag har också planerat lite fryksdals, norge, och när mikaela kommer. Jag har suttit och funderat på om en person verkligen är seriös eller inte. Jag har pratat med min älsklingslisa också :) jag saknar henne! puss på alla jag saknar faktikst :( Där har vi allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0