05:30

så tidigt gick jag upp imorse.. gjorde mig i ordning och hann inte äta frulle för johanna stog utanför redo med bilen så jag tog med mig en risifrutti och köpte en latte på pressbyrån. det var min frukost, fast sen när vi var framme typ två timmarefter jag hade åkt hemmifrån så fick vi frukost i sunne. sen så började utbildningen eller kursen och vi lärde känna varandra.. sen så fick vi äta mat och grejjer efter nåra timmar och sen lekte vi med kondomer. vi rullade på dom på bananer och gurkor och grejjer, för vi skulle bli "vana" att grejja med kondomer. det är ju endå det vi ska hålla på med i 8 timmar per dag på arvikafestivalen så! eller det blir väl typ 3 timmar, och vi får finfina t-shirar! åhfyfan va kul det ska bliiii :D
sen fick vi tårta också, fyfan va goaste tårtan jag ätit typ! mummaah! sen så blev vi typ klara där inne och sa hejdå till alla och så ses vi på arvika den 3:dje! wioo.

här sitter jag och kollar på sex and the city, som jag har gjort de närmsta timmarna, fast jag zappade lite mellan fotbollen också faktikst. synd att sverige förlorade, och haha bror du är sämst på odds!


så äre, smsa om det är nått! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0