helgen är över.

och helgen har varit händelserik om man säger så.
började på torsdagen (torsdagen hör till helgen ibland) då jag drog till denneys och kollade film. sen när jag kom hem så kom johanna till mig, vi hade planerat kväll med skräckfilm och jag bjussade på jordgubbar och glass! det var otroligt mys fast filmen sög rätt hårt.. tack för att du finns älskling, jag behöver dig grymt mycket! :)
Fredagen blev det såklart fest, och elin fyller på tisdag så det blev gratta den sötnosen! hon fick blommor av mig, men ska köpa present imorn. sen drog typ alla till centrumgrillen och sen efterfest som jag skippade för jag va så nära hemma och frös som en snögubbe. men det var fett najs kväll iallafall!
Lördagen blev biopremiären Sex and the city med girlsen :D jag, elin, johanna, isabella, ida och shanelle blev det, och filmen var skitbra :O jag grinade 3 gånger, haha! sen åkte jag hem, fick tacos när jag kom hem som var helt klar och som bara stog och väntade på att jag skulle komma hem, och sen blev det skräckfilm med pappa, bror och emma. och filmen sög verkligen, man fattade ingenting, och det är ju en fördel om filmen ska va bra!
sen kom söndagen och den var allmänt skittråkig. jag vaknade och gick upp och åt frukost och kollade lite tv och sånt. sen gick jag til sängen för att vila och vips så sov jag bort halva dagen. sen åt vi mat och sen åkte vi hem till mor. och nu sitter jag här och tråkar :) funderar på att kolla på film och äta glass och sånt ikväll, tycker jag är sugen på det. nån som joinar? puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0