kära dagbok (kära bloggen)

Jag tackar mig själv för att jag skrev dagbok när jag var liten! (ursäkta nörden, men sån var jag!)
det är så jävla roligt att sitta här och läsa vad jag skrev för flera år sedan. haha många goda skratt! Jag tänkte också dela med mig av lite godbitar faktiskt ;) jag skriver rakt av, med stavfel och allt! då blir det som charmigast.

"Hej dag-bok. Jag har funderat på vem jag är kär i! Jag har inte kommigt på det änn"
hehe jag var mitt i ett kärleksmysterium tror jag faktiskst.
sen så:
"Hej dagboken! Jag skriver nästan aldrig i dej dagboken, men du ska veta att jag är ihop me musse nu för vi blev ihop -datum- älskar honom, puss!"
hehe, jahaja!
1 månad senare:
"Hej dagboken! Nu är det december och jag är inte ihop med musse utan med Johan Skogsman! Vi blev ihop den -datum- Gjorde slut med musse för han var tråkig. Johan är iallafall bättre! Puss på skogsman! puss"
hahah garv!

hahaha fast det bästa av allt var mina "hemlisar". jag är så modig så jag berättar om en:
"Jag och Jonna kjuvlysnade på Nicke, Dan, Anna och Amanda när dom pratade om vem som hade mens och sont snusk!"  hahahhahaha!

släng aldrig dina dagböcker! De är så jävla roliga att läsa när man blivit äldre !: D


Kommentarer
Postat av: jonna

hahahahahha! dagboks tiderna glömmer man ju inte:) vi skrev fan dagbok HELA tiden, vilka nördar! men sjukt kul att läsa:)

2008-06-25 @ 15:56:05
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0