kurs

gud, imorn ska jag på utbildning/möte/kurs/vad det nu är, för jobbet på arvika iallafall. tåget till sunne går 06:53-.- fett tidigt iallafall, och åker väl hemmifrån halv. halv 7 på sommarlovet! ush.. men äsh, det kommer bli lite kul endå faktiskt.

idag har jag vart i staden med Linnéa iallafall, köpte mig ett nytt linne :) sen tappade jag bort min plånbok så jag blev grinig och orolig as hell, men sen efter lite runtspringandes så frågade ja på en affär och så hade dom hittat den! :D tur eller vad liksom.. sen så typ köpte vi glass och myste på torget och träffade lisa, isabella och shanelle :) sen cyklade vi hem igen efter typ 7 timmars gå-på-stan!

men jag ska sova tidigt idag, så jag ska snart hoppa i säng !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0