elinälskling hurra för dig!

Okej, igår blev det fira elin! och roligt var det. vi började med att gå och handla allt vi skulle ha.. sen så drog vi hem till mig och började med allt. maten, bålen, dukningen, ljusen, allt ! sen så när det typ var klart så åkte jag och lisa för att hämta elin. det blev en liten kidnappning, storma in i hennes hus, hämtade henne, satte på henne mössan och sen åkte iväg tre på moppen till mig igen. där så stog alla helt tysta i hallen när vi kom in, och när jag tog av henne mössan så ropade alla Grattis! och sen käkade vi.. myste och drack bål. Sen så blev det efterrätt med kladdis och mera bål. sen började vi smått förfesta litegranna med musik och dans i soffan. elin fick sin present, en blå dildo med mycket böjlighet och glidmedel med jordgubb och pina colada smak! :D sen gjorde vi i ordning oss för att drapå fest ! och det blev.. efter en stund. rolig kväll var det iallafall..
och det är en vecka kvar idag till arvika, och jag är peppad!! som fan :D todiloo.

SOMMAR 08:
[X]Fira elins födelsedag!
[ ]Arvikafestivalen
[ ]Rix fm festival
[ ]Stockholm
[ ]Tatuera mig
[ ]Fryksdalsdansen
[ ]Norge
[ ]Liseberg med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0