men B1 och B2 är grejjen!

Tjenatjena bnaf här! jag är nyduschad och ska snart fixa mig lite, för idag ska jag till stan igen ( va där igår).
jag skulle fått min mobil igår, för papp hade hämtat den och grejjer, men han glömde den i typ nån lastbil eller vad det va. åh! men han sjutsar in migoch johanna till stan och så får jag den :) sen ska vi gå lite på stan, jag ska köpa lite nya kläder tror jag behövs, till arvika och allt. som det förövrigt är 4 dagar kvar till. Igår investerade jag i ett par riktigt snygga brallor! så nu är jag glader! fast jag är sur också eller nått för jag har nånting knepigt i min kropp med mina hormoner och grejjer, och det är inte kul! har haft det i ca 2 veckor nu, hela sommarlovet än så länge! så jag är jävligt tröttpå det och bara hoppas att det tar slut innan arvika för annars blir jag superduperskitsur och grejjer. =( vänta ska bara försök göra en inbakad på mig själv. 2sek. Sådär! den blev riktigt jävla ful men jag är så dålig på att göra på mig själv. Vill bara ha lite lockar i håret så det gör inget om den inte blir så fin faktiskt.

Min mamma åkte nyss till lena i typ långed eller vad stället heter, så jag och bror är hemma själva hela helgen. rätt skönt faktiskt! så idag ska jag bjuda min bror och min pappa på mat, Imorgon bjuder pappa oss på mat. Najsigt!

Igårkväll sov jag hos tavelram 1, och det var rikigt najs. vi kollade nån film och käkde pizza, sen tränade jag as hell på hennes springa-upp-för-berg-tränings-maskin! så jag blev helt svettig, sen så camade vi för folk, haha!
sen pratade hon med sin älskling på msn, och jag låg i hennes säng och sms:ade! socialt som fan! men snart är det arvika och jag är fett peppad! woho. nu ska jag göra mig i ordning för dagen, CIAO!

Kommentarer
Postat av: tavelram1

haha, jag tycker om dig jag:D ARVIKA OM 4 DAGAR!!:D

Love ya<3

2008-06-28 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0