klassresan!

Mycket har hänt sen sist, men det har vart nån bloggflyttgrejj...

jag har iallafall hunnit med att vara i göteborg och på liseberg på klassresa. Vi började med att jag vaknade typ 4, och sen in till stan för att tåget gick 06:03. var övertrött och all sån shiet ´på tåget, och när vi äntligen kom fram så stack jag, Linneashanelle, cajsa och cisi till hotellet vi skulle sova på. sen åkte vi till liseberg och väntade där tills vi skulle samlas, hela klassen. Sen blev det karuseller och grejjer, och sen gick hela klassen för att fixa en mugg åt ap. den blev råsnygg, tjoho! sen så skulle de andra hem,förutom vi som skulle sova över i göteborg, så vi sa hejdå till dem, och sen åkte vi mer karuseller och sånt. Vi gick också på den dära bion som jag har sett 3 gånger. ormen är äcklig! man får ju ta av glasögonen när den kommer ju., haha! sen så började det att bli kallt, och då så bestämmde vi oss för att åka till hotellet. vi var helt snurriga i huvet efter en heldag med karuseller. så vi kom fram till hotellet och vfar inte ett dugg trötta. iallafll inte jag och linnea. Så vi gick ner till receptionen och rfågade efter spel, för vi va tvungna att göra nått för vi hade nyss sett klart John tucker must die! så vi spelade räkor, ost och skinka, och det sög för vi hadeinte en aning om hur man spelade det. så vi gjorde på vårat eget sätt, och sen la vi oss. nästa morron gick vi upp runt 8, och gjorde oss i ordning och sen gick vi ner för att smaska på den goda hotellfrukosten. fast det var inte mycket att skryta om, jag trodde att den skulle vara mycket bättre. men den dög, så gick vi upp för att packa och checka ut. sen så vips så var min mobil trasig, det var mindre roligt faktiskt. Sen så åkte vi till nordstan och gick lite och jag köpte ett par skor som jag ska ha på skolavslutningen. sen en mascara också, och sen åkte vi hem med tåget. Det var den klassresan och jävligt rolig var den ! :D kommer sakna er som fan 9b så ni fattar inte! <333333 puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va alla med i klassen? precis alla?

2008-06-10 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0