sommaren!

vaknade och det var fint väder! den känslan var det längesän jag hade känns det som, den borde man känna varje dag på sommarlovet! jag blev iallafall så glad att jag tog en promenad till centrum, och sen till pappa och sen hem igen.. så otroligt skönt med sol :) Nu har jag ätit frulle och det har blivit molnigt igen... men jag hoppas verkligen att solen kommer fram lagom mycket till nästa vecka, då det är arvikafestivalen!  påtal om det så har jag och johanna sprungit runt på stan och letat efter färgglada gummistövlar.. men inte hittat några! någon som vet vart man kan hitta billiga sådana?
sen tänkte vi ha ett pippi-tält också, men det kanske inte är så bra att sova i.. fast det blir inte mycket sovandes för oss i vårat tält tror jag inte. vi campar ju på den lugnaste campingen, och gud va tråkigt! men jag har lite kontakter som ska campa och vi är välkommna in i deras tält :) 

SOMMAR 08:
[ ]Fira elins födelsedag!
[ ]Arvikafestivalen
[ ]Rix fm festival
[ ]Stockholm
[ ]Tatuera mig
[ ]Fryksdalsdansen
[ ]Norge
[ ]Liseberg med tjejerna!

Det här är min sommarlista :)
jag tar med den varje gång jag har gjort nånting.. och kanske lägger till en pungt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0