kattungar?:D

Okej, skrev nyss ett helt blogginlägg, men det försvann ;/

iallafall, onsdag idag och det menas med kort dag i skolan idag! det är gött de!
tänkte åka in till stan, men det gick ju inte. Dels så har vi väldigt viktigt so-prov imorn som jag måste plugga till, och dels för att vi kanske får kattungar idag! :) det är på g iallafall så vi hoppas på idag:)

Min pojkvänn fyller år på söndag, så jag borde också åka in och köpa present till han snart :)
Jag vill också åka och träna idag, är sugen på det! men det kan jag ju inte så jag får kanske ta ett pilatespass eller två hemma idag :)

skriver kanske mer sen, om jag inte har fullt upp med kattungar ! pussb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0