Lördag!

håller på att packa nu, ska till pappa! fick inte sova hos mamma så pappa blir ! :)
min pojkvänn är här också, har sovit här :) ska sova hos mig inatt också, förhan fick inte sova hemma.
haha va blir det med våra föräldrar liksom.
Men ikväll ska vi ut på partaj med de bästaste personerna man nånsn kan partaja med ! <3 ska bli very funny :D

Snart är också lovet slut, tråkigt men sant. DAvid sa till mig igår att nån hade sagt till han att vi börjar på tisdag, men jag tror att vi börjar på måndag så jag är lite confused ? :S nån som vet när vi börjar skolan ? :)

Såg också för en liten stund sen att en kattunge har öppnat ett öga :) det är det roligaste med det hela :D dom blir liksom mer som riktiga katter då :) pusspådom!


ska åka nu, ciao b<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0