PÅSKLOV :)

nu har jag äntligen slutat skolan, och det är dax med påsklov! :) ska bli otroligt skönt, det behövs.
hade tre lektioner idag, första var so. Där hade vi prov idag, och det gick faktiskt kanska bra. Sen hade vi tyska och fick tillbaka vårat prov vi gjorde första veckan. haha jag fick IG på det provet, men det visste jag redan att jag skulle få. Louise have failed. fick typ 36 poäng av 98. haha!
sen hade vi no, och där gick vi igenom både vårat matteprov och vårat noprov. Fick vg på no:n och g på matten, men jag hade inte förväntat mig något annat.
Sen fick vi påsklunch och sen var det matteolympiad. känns som om mig dag var full i prov och shiet?
sen hem och nu ska vi snart beställa pizza:) och sen ska jag ner till mörmohallen och coacha killarna, för imorn är det cupdax!

Det börjar med värkar och sånt nu på lilla kissen så får se om det ploppar ut kattungar sen! :D

hejs b <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0