Tisdag och blogg!

Hejhej, jag ska börja blogga här istället. Har flera bloggar som är lite överallt på internet,
men det kanske är bättre att ha allt på ett ställe.
Det är iallafall tisdag kväll, och jag har nyss tvättat håret.
Skulle sova för 40 minuter sen, men jag har matteprov imorn -.-
Otroligt dryg skola idag, och sen kom min pojkvänn till skoghall :) vi skulle utföra lite ärenden och så, sen så bar det av til h-lunden där jag tränade små killar, och vi beredde dem på cup på fredag! ska bli kul :)
Kollade på film och myste med henke sen också, och nu har han åkt.
Sitter här med massa tal framför mig som inte betyder ett skit i mina ögon, för jag fattar ingenting av just det här avsnittet i matte-.- hoppas bara det går bra för mig imorn, så jag får g iallafall ;/

men nu ska jag sova, godnatt b! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0