tisdag!:)

Haft en ganska lugn dag idag, vaknade upp hos min pojkvänn av att klockan ringde. Vi skulle upp och åka iväg och träna :) det gick bara bra och det var jobbigt! men då är det som det ska va :)
sen åkte vi in till stan och gick lite där, sen tog jag bussen hem. Fanns mat när jag kom hem, som var efterlängtat!
Cyklade ner till hammarlunden vid 6 också, hade träning med smågrabbarna. Det kom bara 2 idag,, + en ny. Fast det är ju påsklov så jag förväntade mig inget annat. Sen bar det hem och då började jag och mamma med färgningen! 
Jag skulle färga mammas hår och sen slinga det, och sen skulle jag slinga mitt eget hår :) Blev nog bra, har inte sett resultatet än dåra men =)

Har suttit mycket och gosat med kattungarna idag :) de börjar bli riktigt goa nu :D om några dagar börjar de öppna ögonen också! Ska bli riktigt kul :D

jag slänger med en bild på kattungen D. R.I.P(F)image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0