asså oj förlåt!

Men shiiiett jag har typ glömt bort min blogg :O så jag får väl ta och blogga lite kanske, för det har hänt mycket!
tex, VALBORG! wohoo liksom. det var jävligt najs faktiskt. Det blev grillning med tjejerna först, och sen så gjorde vi värsta festen av det istället, och det fick la duga! vi gjorde allt möjligt, söp, dansade, spelade fotboll, pussades(!) och sprang till bussen och drog till stan. där blev det bk och sen efterfest! som hette duga, eller lagom. vetttefan för jag va lite smått (småttja) dragen, men vi körde sanning och konka iallafal, längesän eller vad, sånt man gjorde när man va liten liksom =D
sen gick jag och henke hem till han och sov där:) myspysig valborg!
Vaknade upp på första maj, och fick frulle på sängen! mysigt värre liksom, sen så åkte vi hem till mig och grejjade på min cykel, och nu är den cykelvänlig!
så imorron så ska jag cykla in till stan, duktiga mig! :D


Förövrigt så är det bara 6 veckor kvar till sommarlov!!!!!!!! göttans mos!
pussb!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0