det snurrar i huvet.

okej, det är lite tjat om balen just för tillfället, men det är det som finns i huvet nu! måste fixa allt jag ska ha på mig och sånt, och klänningen är på g för mormor tvättade den förut, så snart ska hon sy! :D Kul att se hur det blir i slutet. sen så har jag köpt skorna jag ska ha, och så håller jag på med ett najsigt bälte i slöjden jag kanske ska ha om det blir bra.

Igår pratade jag med mikaela också, och vi har en plan :)
Det blir stockholm för mig i juli nån gång, kanske 3-13 :D längtar som fan efter dig gumman! <3333


men nu ska jag plugga lite svenska jag, hejs b<3
(undrar fortfarande om det är nån som vill designa min blogg lite? (A))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0