fortfarande sjuk

jag tänkte bara skriva av mig lite, eftersom jag har så himlans tråkigt hemma sjuker! och imorn är det orienteringsdag och jag är hemma och sover hela dagen :) hur gött är inte det då! men sen ska jag också gå och ta halsprov tyckte mamma, för hon tror att jag har streptokocker eller nått.. så jag vill ha pencillin så fort som möjligt så jag blir frisk till nästa vecka!


Igår så såg jag på tellietubbies, och jag undrade en grej. Vilka är det som är innuti de där dräkterna och springer runt och töntar sig?  Är det barn eller vuxna tro? det skulle vara lite roligt att veta det, muahah!

nu ska jag ringa pappsen, sen sova eller kolla på film tror jag! piss på sjukan, hejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0