kolsnäs!

Justdet, nu passar det bra att berätta om kolsnäs i lördags kom jag på!
Det började med att jag tog tåget upp till sunne med henke, sonny, björk, rickard och jocke, och de skulle såklart äta pizza! måste säga att det var en überskräll! Sen så gick vi mot kolsnäs, och vi fick gå vid järnvägen för att hitta vägen. sen så fick vi sitta utanför och vänta på att det skulle öppna efter två timmar, men det orkade vi inte så vi fick in till sunne torget igen för att möta elin, lisa, isabella och ida, men sen dissade dom oss så vi satt där och sen kom dom igen, och då började vi smida våra spritsmugglingsplaner. (exellent!*fingrar som mrburns* linnea vet och vi är experter!) sen så fick vi blåsa och gå in och då såklart gick vi ut på udden och gömde oss i skogen och började supandet! Sen så tog vi fans-kort med lasse stefans bussen! sen blev det dans och sånt på båda dansgolvena, och hade jävligt roligt. sen ringde simon tusen gånger, och var allmänt onödig.. men men!
sen var det dax att äta för mig och henke, haha roligast ever han som stog och sålde! "45 tusen" och sen drog han kortet, man bara 8-O. sen "kompisrabatt!" 2 kr-.-. "snabbare än mcdonalds!"  fyfan va roligt det va! sen skulle vi hem och jag somnade i bilen typ hundra gånger när jag hade sjungit så mycket i bilen.. sen sov jag hos älsk :)
lite förkortad version, men gött roligt vare! <33

grattis på anton som fyllde i lördags också! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0