shiiet

Började dagen med nationella i matte, och jag fattade ingenting? :S inte bra louise! men äh, orkar inte lägga ner mig. fast jag antar att det kommer bli ännu värre med nationella i tyskan....där kan vi snacka shiiett!
förövrigt idag så har det vart jobbigt. va jävligt trött och hungrig! hann inte äta frulle imorse, för jag försov mig-.-
sen så sprang vi terrenglöpning sista lektionen, förbättrade mig! bra de :)
sen gick jag hem och softade.. satte ute och pluggade i solen, riktigt härligt! fast sen fick jag stressattack när klockan var 5 över 6, för jag hade ju träning kvart över! kom jag på. hihi bra coachen! men jag hoppade på cykeln och trampa iväg till hammarlunden.
sen bara softish kväll!
imorn ska jag va med älsklingsmaja! <3 ska bli najsbajs!

nu måste jag sleepa, så jag inte försover mig igen, hejs b! <
3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0