2:a i cupen, najs!

hemma igen efter en lång förmiddag på h-lunden.
Första matchen (mot det bästa laget) förlorade vi med 46-31, men de spelade endå väldigt bra.
Andra matchen för oss vann vi med 66-11, och det var skitroligt! :)
Sen kom också min knäskada fram, så det blev en liten haltningsperiod och hem var det inte kul att cykla! bara det försvinner tills ikväll för då ska jag skaka på dansgolvet!

iallfall, nu måste jag hoppa in i duschen och sånt, göra mig i ordning. Vet ännu inte hur det blir ikväll.. men jag antar att jag ska till nöjes. Får väl se vad som händer faktiskt, men vi hörs sen! ciao

Kommentarer
Postat av: Towa

Tack :) trist att det är rakt nu då bara :(

2008-11-22 @ 19:25:21
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0