blodprover, bleh

hej fräsar!
jag har nyss ätit, grillad kyckling och vitlöksbröd. gott!
ska hoppa in i duschen lite och så, sen dra till d. orkar verkligen inte gå på träningen med min trötthet och huvudvärk så
softar väl där hela kvällen, är ju sliten som fan.  Forts. av the grudge 2 blir ju.
Mycket plugg blir imorn för då slutar jag 12,, ska på nattpäron igen och sen hem till pluggandet..
Och idag har jag varit utan mjölk och klementiner hela dagen, får se hur jag mår senare! upp till bevis
men blodprover ska jag ta nån dag tyckte mamma ;( fanockså. jaja! Har väl inget emot det direkt, bara tråkigt.
bloggar senare från d's house eller när jag kommer hem, ciaooo!



GLÖM INTE PARTAYBILJETTERNA INNAN DET ÄR FÖRSENT!
köp av mig, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0