change this?

Jag har nystädat rum, känns bra! hoppas att jag kan hålla det såhär fint länge.
Men så säger jag alltid när det är nystädat och sen vips två dagar efter så är det lika stökigt. hopplöst det dära!

Jag har hittat min nya kärlek,
Dark Sesame från Marabou Premium, grymt gott.
Det blir mitt nya snacks när jag bloggar hih :)
(jag har blivit väldigt flitig med bloggen på sistone och läsarantalet bara höjs tjoho!)
Och jag funderar på att göra en liten ändring, ska nog sluta skriva alla rubriker med engelska texter.. eller?
för jag vet inte varför jag gör det faktiskt.. jaja ska sova på saken!

Men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen och sen sova :)
Ha en bra dag imorgon efter lovet nu hörrni! :)
pussciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0