citatbok, hehehe

hejdär! dålig uppdatering idag, och det här är nog det enda inlägget idag tror jag. Kanske kommer in ett senare ikväll, får hålla utkik!
haft träning nyss, gick bättre än vad det brukar! det bara flög på och det var faktiskt roligt. Annars brukar det ta emot att åka på träningarna och jag skulle hellre luggit hemma och spelat sims men inte idag!
Spelade också in radioprogrammet idag! så har suttit nåra timmar i studion,  och pratat med självaste magnus bäcklund! lite coolt, och var väldigt nervös. Men det blev rätt bra till slut endå!

Jag har också skaffat mig en citatbok! Rätt roligt faktiskt, varje roligt citat som en människa säger ska jag börja skriva ner, så får man en rolig bok sen med massa roligheter! haha. yay!

Desperate housewives ska jag se ikväll också, känns som jag har missat massa avsnitt nu. Tänker alltid att jag ska ladda ner dom jag missar men hinner inte förrän nästa kommer på tv! så jag får stå ut med att inte fatta så mycket.
blir en riktig myskväll ikväll, ska bara dega i soffan med godsaker och plugga lite läxor. bara softa! Och imorn börjar jag klockan 13.00 så jag hinner lite saker innan det också, tex ska till mörmoskolan osv. 
men vi hörs hörrni! PUSS 

'men du slog ju i huvudet?'
'Ja just det!'

Kommentarer
Postat av: Mr.Rawr

man kommer inte ihåg allt heller (A)

2008-11-12 @ 22:23:39
Postat av: Mr.Rawr

man kommer inte ihåg allt heller (A)

2008-11-12 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0