det har nog flyttat in en jätte i min läpp

Ingen skola för mig idag kände jag när klockan ringde för mer än en timme sen..
och när jag sen såg mig i spegeln så var det självklart att jag INTE skulle till skolan. Mitt munsår har blivit dubbelt så stort som igår, och igår var det stort. Då blir det ju ganska lätt att lista ut det..Jag har också världens jävla mensvärk, tjejer ni förstår vad jag menar, och ni killar ni kan dra om ni säger att det inte gör ont! Ni kommer aldrig förstå smärtan, de lovar jag.
Så jag blir hemma idag.. kanske lika bra så jag äntligen kan spela sims. Ska väl försöka med lite plugg också, har ju faktiskt prov denna vecka. Men senare vid 3 ungefär ska jag endå in till stan, ska in till optikern och se om jag kan få en tid nångång för min synundersökning. Sen ska jag träffa dennis också lovade jag igår, får se about that. Men vi behöver ju prata osv, så får väl försöka att det blir av endå. Skrämmer väl bort honom med min feta big lip. fuck.

men nu ska jag äta nått, sen ner i sängen igen. ska försöka sova bort mitt munsår och min PAIN! för det har jag kan jag verkligen lova! puss på er idag.


det känns som att jag har en sån här i underläppen. hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0