far och hej! till typ.. kil ?

hallååådär! Nu är jag äntligen hemma! blev ingen speciell dag, bara med massa farandes runt överallt, haha!
först anhalten för mig blev karlstads stora torget. Där träffade jag min resekamrat Linnéa. Vi vandrade mot busstationen.
Därifrån åkte vi till Skåre, Forshaga och Deje. När vi kom tillbaka till karlstad igen efter att ha suttit på grillen i deje så tog vi tåget mot kil/sunne. Fråga inte varför, men vi gick av i kil! så vi blev sittandes på ett café med en kopp varm choklad framför oss, mysigt! faktiskt, även om vi va i kil.
Sen tog vi lyxtåget hem mot karlstad igen.. då gick jag och träffade brudarna för de satt och fikade. sen åkte jag mot h-lunden och träning/föräldramöte sen promenerade jag hem. Ikväll ska jag bara va hemma, kolla idol och softa järnet!

Imorn ska jag på Mörmodagen på morgonen.. men tyvärr har vi ju också cup imorn, som börjar samtidigt. Men jag kan komma senare på den, den är i Gjutaren i karlstad.. Har cup nästa vecka på lördag också, den ska jag va med på hela, då är det fler matcher också! :)

Jag, fikat och Linnéa

men jag ska chilla, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0