fiesta finito!

när jag kom hem så gick jag och la mig i sängen, tänkte bara vila en stund.
såklart somnade jag och när jag vaknade så hade jag missat träningen, bra coach va?! som sover istället för går på träningarna. Jag lovar att jag kommer på fredag och cupen på lördag, jag lovar grabbar okej? förlåt!

Sen så är jag jävligt lättad att det där idolpartyt är over. finito! Jag slipper sälja fler biljetter osv.
Men, eftersom vi inte får värsta partayet nu här i karlstad och därför inga vip erbjudanden för dom som har sålt, så borde vi som har sålt få nått annat för det. Vi har faktiskt kämpat som fan för dessa jävla biljetter.
hur va det nu, läser du min blogg jonas?! vi vill ha belöning eller nått sånt.
Jag ska iallafall till nöjes och röja kevin som fan! plus ta med mig massaa goodiebags hem! muaha.

puss på er, jag har prov imorn så jag ska nog plugga nu, PUSS PÅ VISSA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0