första vunna matchen av p-97/99

god dagens,
Har varit uppe sen 20 över 6, så det känns som om det är jättesent, men klockan är ju faktiskt inte ens 5.
Jag åkte till mörmon vid halv 9, mötte ida och alexandra. Sen träffade vi alla gamla lärare osv, En pytteliten del av mig längtade faktiskt tillbaka, men skönt att va därifrån samtidigt. Kul att komma och hälsa på iallafall! Sen åkte jag hem en snabbis och sen direkt in till Gjutaren i stan. Där hade en och en halv match redan spelat av vårat lag, och de förlorade dom. Sen den första matchen som jag var med på hela vann dom, väldigt roligt! Man blev ju skitstolt som tränare ju hehe.´första matchen som dom har vunnit också, yay! (sisådär 4:e matchen dom har spelat)
sen somnade jag till Dirty sexy money när jag kom hem, och sov en stund. Nu har jag vaknat och ätit och ska sen träffa maja för en promenad och myskväll! grajjt.
vi hörs ciaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0