goddag matdagboken! not.

oh no its going down!
nej men asså, provet gick ganska bra faktiskt! mindre frågor än förväntat dåra och jag svarade på alla, hoppas bara de blir några rätt hihi.
seeeeen så åkte jag till bergvik, sen in till stan igen (fråga inte varför den turen men)
och träffade min bror och min syster. vi gick lite på stan osv sen åkte vi hem.
sitter här nu, funderar på att göra engelskalexan och mitt fotokompendium, men först, mat maistro!
 Jag har också börjat med mat-dagbok, (tråkigt värre men måste)
men jag tänker inte skriva den på bloggen, så det får bli manuelt med papper och penna. Den är bara för mig själv, skriva ner allt jag äter, sen ska jag leta mönster lite senare och se vad som är felet på mig hehehe. yes I´m a retarded.

Peace from Louise!
(yeah me and nejra vettu)


Jordgubbar och sommar vore,
men istället blir det Yakitorispett med  nudles und jordnötssås! mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0