godmorgon jag ska åka och är inte klar

väldigt segt att gå upp idag måste jag säga! fick ju sova 7 timmar iallafall, kändes som 4 när jag vaknade. Var skittrött! men jag fick bara gå upp och göra mig redo för att att åka som jag ska göra när som helst, jag har inte klätt på mig eller sminkat mig eller nått, fast sminket ska jag nog hoppa över.
Hehe igår på träningen så sa två killar att jag såg annorlunda ut, och jag hade inge smink så jag sa det.
Då sa en 'men har du massa smink annars eller?' Nej det har jag faktiskt inte, inte lika mycket som förut. Jag har nästan slutat helt ibland, bra de! måste vila huden asså. Och när det är träning/match känns det som det kvittar faktiskt.
Men nu måste jag skynda mig, ha en bra dag vi hörs när jag kommer hem! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0