Hallelulja inställd lektion

godmorgon! jag kom nyss ur en lång skön morgondusch:) som jag aldrig hinner med förutom när vi har sovmorgon/Inställda lektioner på morgonkvisten, som vi har idag! Hade ingen svenska nu på morgonen så börjar 10:45.
nej jag klagar abolut inte! Sen har jag SHK, Engelska och Idrott, blää. Skulle ju kunna ligga i sängen hela dagen och spela the sims, vore ju! Men det blir imorn hehe.

För dom som inte träffade mig igår så är mitt ena öga, det på höger, vääldigt rött. Fråga inte varför för jag har ingen aning! Ser ut som jag har rökt på, men bara halft.. haha. Finns inget att göra åt så jag får väl gå så, psyco.

Idag är det fredag!!! och vad innebär det? Jo såklart utgång. Ska också fira mina kära små vänner Ida och Isabella som har och ska fylla år. Ida fyllde igår och Isabella fyller på söndag.GRATTIS PÅ ER !  Hoppas ni får det najs och vi ska festa som fan! :D


Där har vi my brthday darlings! <333333

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Aj, aj, aj....modern anar en cig emellan fingrarna på dottern!!....så hon hoppas att det inte är ett nytaget kort!!

"Be better than me!!"

2008-11-07 @ 10:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0