halsen svider, pannan kokar och piercingen lossnar

satt på provet, blev bara sämre och sämre. provet gick inte allt för bra heller.
sen tänkte jag ta och äta lite och sen åka hem, för jag orkade verkligen inte idrotten med min feber och halsont, knappt så jag orkade gå runt i skolan. Men då fick vi veta att idrotten var inställd så då slapp jag en frånvaro där!
mår fortfarande dåligt som fan och har nyss kommit upp ur soffan, har kollat på gamla barnfilmer såklart!
har nyss gjort min 4:e kopp te idag, men halsen blir inte bättre. När jag nyser så gör det så ont så jag nästan gråter, haha! hatar verkligen att vara sjuk..
Senare ska jag till pappa också, så jag får sjuka mig där. Det blir såklart en lugn helg för mig, tråkigt nog..
Ska jag ner till h-lunden en snabbis idag och se dig eller är det inte värt det?! hmm.. får se!

min piercing lossnade sådär huxflx mitt på provet idag, men satte i den utan spegel bara sådär! :)

Kommentarer
Postat av: shappy

åk dit du

2008-11-28 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0