i skolan,

sitter i skolan nu, har nyss börjat. Idag har jag datakunskap hela dagen, från nu till 4.. Blä!
Efter skolan så går jag och kollar om jag kan få en tid på glasögonmagasinet, måste ta syntestet snart.
sen åker jag direkt på träning, träna hårt inför cupen på lördag. Det är på hammarlunden, så kom dit och kolla vettja! hehe.

Idolpartayet är förövrigt inställt, eller flyttat till Nöjes, för de var för dålig biljettförsäljning. Inga ungdomar i karlstad ville ha biljetter till något man inte fick dricka på tydligen. dåligt. 
men de som nu har köpt biljetter ska få gå på vip-kväll på nöjes och få pengarna för biljetterna tillbaka. 
Får mer info idag tror jag, återkommer! 
puss på er, nu ska jag leka i word typ =S för shiet det programmet kan man ju intee. cp kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0