Idol-kväll i moviesoffan, soft!

Sitter i moviesoffan hos pappa nu! Snart börjar Idol och det ska vi se. 
Vi har också vart och handlat så nu finns det mat och chips! Såklart inte vanliga potatischips, för det äter jag inte. det har jag aldrig gjort.. interessant va?! hehe..
Jag tror jag tar och skär av mig halsen snart, det gör så grymt ont alltså! när jag skrattar eller nyser eller pratar eller vad som helst så gör det så ont att jag vill gråta. seriöst, ska nog gå och göra det nu! Nej men seriöst, det här var inge kul.
Tur att jag har bloggen så jag har nått att göra en fredagskväll när jag är sjuk :) hihi!

föresten så hatar jag feberdrömmar, och jag vet varför jag drömde det, bara mycket wierdare och grejjer. det var om dig.
jag vill inte men kan inte hindra det, förlåt (till mig själv) du blir nog bara glad..


love you soffan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0