ingen skola för mig idag.

godmorgon! Uppe tidigt på min lediga dag idag, men jag ska åka in till stan vid elva.
Innan det ska jag göra matsäck, packa väskan, göra mig i ordning osv. Jag och Linnéa ska ju ut på äventyr idag!
Vill inte berätta för mycket, för allt kommer i bloggen ikväll, bilder, vart vi var osv. En sak kan ni få veta iallafall, vi kommer ha askul! haha. Bara det inte regnar som det gör nu... då är det bara att ladda på med paraplyn!
Men nu måste jag göra mig i ordning och göra mat, vill ni veta vad jag ska ha med mig?
Kycklingsallad
Baguetter
Frukter
Risi frutti låglaktos
en termos med varm choklad
vatten.

sen vid 5 så drar jag direkt till h-lunden till träningen, för efter den så har vi föräldramöte med barnens föräldrar. viktigt viktigt! Innan det kanske träffar brudarna en stund? ska nog fika, har inte träffat elin på länge den snutten!! <3

men jag hoppas ni får en trevlig dag och vi hörs ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0