Inget är som jag vill, som jag trodde

Hemma från träningen, blev inte alls som jag trodde.
När min gamla tränare frågade om jag ville träna tjejerna så antog jag såklart att det var mitt gamla lag, men nejnej det var ju små tjejerna! så jag har tränat lika små yngel som mina pojkar är, fast tjejer.. och ännu flummigare! herregud och skönt att jag är hemma. Ingenting blev som jag förväntade mig, haha.
ingenting på hela dagen har vart som jag förväntade mig..

Jag var föresten hos optikern förut, måste bara berätta detta! Jag, Louise Herlitz, är både lite närsynt och har brytningsfel. vafan blir det liksom, glasögon nästa! Ska jag shoppa nu på torsdag tror jag. men jag är hurrans glad att vi äntligen har kommit på vart min huvudvärk, som jag förövrigt har levt med i hela mitt liv, kommer ifrån. Jag blir fan glad i hela kroppen att veta att jag snart ska bli av med den, ni fattar inte hur skönt det ska bli, och hur bra jag kommer må! YAAAAAAAAAAY.

men på tal om må bra..du gör mig bara förvirrad.
Jag vet inte, helt seriöst, jag kan inte välja..
jag hatar sånna val! snälla låt mig få ha det såhär istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0