jävla sjuka, jävla fredag!!

godmorgon! jag har haft en väldigt jobbig natt..
har knappt sovit nånting, och när jag väl gjorde det så drömde jag massor. En gång om brolle och Amir, gaybloggen vettnu? Jag var så sur att jag hade missat när brolle uppträdde på nått ställe, som samtidigt var en basketcup. sen träffade jag Amir och så, sen vips så var vi hos mig osv.
men för det mesta har jag bara vridit, vänt mig och hostat som bara denn. Min hals gör så otroligt ont idag så det är inte sant, gör ont när jag andas. jag kan knappt andas. MEN, jag har ju fortfarande matteprov idag, så jag ska åka till skolan om en halvtimme. Efter det har jag feting håltimmen och sen idrott sista, sen måste jag direkt till träningen. funderar starkt på att skippa idrotten och åka direkt hem och sova? MEN (igen) jag har tydligen IG-varning i idrott, frågan är varför, så jag måste egentligen på lektionen. ett förjävligt dilemma där du!

jag får nog matteprova på saken.. vi hörs sen måste skynda mig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0