laktosintolerant?

Nu är louise hemma! sent som fan ja, men vi fastnade i the grudge 2. läskig värre! haha. jag skrek väl ett antal gånger som vanligt.
Jag ska alldeles strax krypa ner i sängen också, är väligt trött faktikst. menmen!
vad var det jag skulle skriva? kommer inte ihåg..
Louise gone laktisintolerant maybe? låter ju inte så rockigt.. bajshelvete.
låter ju förjävligt egentligen, men ska ta tester och sånt osv tror jag :)
min mage kurrar ju iallafall som aldrig förr..
men mer om det nån annan gång!
för nu ska jag sova :)
ha det bra bästisar.

ps. idag läste min mamma min blogg, hon kommenterade också hehehe <3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

drick massor av blutsaft. smakprov på väg

2008-11-04 @ 21:38:50
Postat av: svar:

jaja, självklart!

blir ju när du får hem hehehe :)

2008-11-04 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0