mitt rosa headset r.i.p

godmorgon alla sjusovare! klockan är nästan halv 10 och jag gick upp för en liten stund sen.
ska bara ta det en lugn morgon, göra mig i ordning, äta, gå till mörmon, och sen till skolan för att göra svenskan som jag glömde. Jag somnade sur igårkväll, vet inte om det var bra eller ej. Jag märkte iallafall att när jag skulle krypa ner under täcket så såg jag halva, halva mitt headset till mobilen! Alltså bara en hörlur! Då hade kattungarna vart framme och gnagt sönder det! jag gav den till mamma och smällde igen dörren och gick och la mig. Jag girnade nästan haha, jag älskar ju mitt rosa headset! Efter några minuter så knackade det på dörren och då var det mamma som kom in försiktigt och hade pusslat ihop halva mitt och halva hennes så det funkade. gulligull, tack mamma. Får väl köpa ett nytt rosa eller nått... :/ 
SEn föresten appropå bilden, pappa kom hit igår och vi diskuterade min mobil som jag ska betala 700 spänn för att få lagad, så vi bestämde oss för att få tillbaka den hem igen gratis men att dom lagat knapparna, fronten är ju inte så viktig.  så jävla krångel det ska vara, allt är emot mig just nu i teknikens värld.


 nu ska jag sätta på lite makeup på mitt trötta face, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: <3

hej

2008-11-12 @ 18:46:19
Postat av: Anonym

Mamsen ska betala ett nytt rosa headset...eftersom du är så söt och hjälper till/står ut med de små odjuren...;)

Pusspuss

2008-11-13 @ 11:20:58
URL: http://www.littlesweeties.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0