mobilen tillbaka till dens kära ägare!

Nu är jag äntligen hemma.
Efter skolan så gick jag in till stan, kikade efter lite julklappar (shit va julen kommer snabbt i år, helt sjukt!) tills pappa kom in för att hämta mig. Vi drog vidare till Siba där jag fick min mobil, sen följde jag med honom hem. Städade hela lägenheten och sen kollade vi på film. Nu har han sjutsat hem mig och jag ska bara ta det lungt, se om dr. d kommer hit eller inte, han ska anyway få en present som är vääldigt fint inpackad :) ska ta kort på den, vänta!

jag hade också fått lite brev och paket när jag kom hem, och det är alltid kul!
I ena paketet låg en liten Strepsils-burk, antar att jag har skickat efter en sån gratis nån gång i tiden, gullig var den iallafall och perfekt nu till vintern när man får ont i halsen hehe!
Brevid ligger också dannes present ja, den rosa :) tack för lånet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0