morrnmorrn!

Inte det fränaste att blogga på morgonen innan skolan, man är för trött!
men jag vaknade av mig själv 20 minuter innan klockan skulle ringa så jag var någolunda pigg endå!
sitter här med en kopp te, funderar på vad jag ska ha på mig idag.. Mår ganska illa men det får gå endå.
Provet börjar klockan 13:20 och innan det har vi bara vanliga lektioner.. snacka om boring dag.
igår när dr. D förhörde mig på frågorna så bara flöt det på, jag kunde ganska många endå. så jag hoppas jag kommer ihåg dom till idag! hoppashoppas (väldigt viktigt prov detta!)

men jag kanske ska skynda mig så jag hinner med bussen senare, har inte gjort ett skit än, bara satt på mig tights. Ska jag ens ha tights?! åh.
jaja, lycka till på provet alla i mp1a och ni andra får ha en toppendag! puss

 sminka mig nu ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0