mother goes crazy

mamma blev galen, och satte sig i mitt knä när jag satt vid datorn. och börja knäppa sig, vad tog åt sig kvinnan?
det blev bara värre.. hon gjorde så båda ramlade ner på mattan i mitt rum, och hon började kittla mig som fan. Jag kunde inte kittla tillbaka för hon är inte kittlig... lite mobbning där tyckte jag. Sen fick jag damprycket så jag tog mig därifrån. Min mamma är knäpp ibland. Bra knäpp. Och jag älskar henne endå så det är helt okej! hon är som mig. 


crazy woman, just like me.


snart kommer danne tror jag, fast jag vill åka till honom istället, för vi har besök.
ska nog göra det.. bloggar sen! CIAOO 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla galen morsa altså! :)

2008-11-03 @ 19:12:11
Postat av: mamsen

Alltså, hallå....det är väl du som är lik mej?? hihi...Tokkram på dottern.

2008-11-03 @ 21:40:15
Postat av: svar: mamsen

ey mamsen, du knäpp vaa

2008-11-04 @ 10:00:38
Postat av: svar: mamsen

ey mamsen, du knäpp vaa

2008-11-04 @ 10:01:20
Postat av: svar: mamsen

ey mamsen, du knäpp vaa

2008-11-04 @ 10:01:34
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0